Monday, August 9, 2010

LAWATAN PRIHATIN KE RUMAH EN. NORRDIN YUNUS PEMBANTU APMT DUN KOTA PUTERA


KOTA PUTERA ISNIN, APMT Dun Kota Putera telah mengadakan lawatan prihatin ke rumah saudara Norrdin Yunus bertempat di rumah Awam Pengkalan Nyireh, Besut Terengganu.Beliau merupakan pembantu masyarakat Dun Kota Putera di Peti Undi Seberang Kastam II. Beliau merupakan seorang ahli APMT yang tekun dan berjiwa kental dalam menjalankan tugasan beliau. Baru-baru ini beliau di serang penyakit Angin Ahmar.(Strok)

Rombongan ini diketuai oleh Tuan Haji Ismail Shafie ketua Penyelia APMT dan Encik Ibrahim Yusof Pegawai Khas kepada Y.B Adun Kota Putera serta semua ahli APMT Dun Kota Putera.

Diantara objektif lawatan, adalah untuk mengurangkan sedikit sebanyak beban yang ditanggung oleh pesakit. Sebagai tanda penghargaan dan kasih sayang antara kami, kami menyampaikan sumbangan daripada Y.B Muhammad Pehimi Yusof dan kutipan derma dari kalangan APMT Dun Kota Putera untuk beliau. Majlis itu diakhiri dengan bacaan doa yang disempurnakan oleh ustaz Haji Zali@Nawi bin Mat Ali, salah seorang Penyelia APMT Dun Kota Putera.

Laporan oleh: Rosmawati Bt Abd Ghafar.
APMT Dun Kota Putera



No comments:

Post a Comment